دسته‌بندی نشده9 نکته برای طراحی لوگوی عالی - مجله نشانه های تاریخی ایران

ژوئن 29, 2021by admin0

اگر به تازگی طراحی لوگو را آغاز کرده اید و به دنبال دوره طراحی لوگو هستید ادامه این مقاله را مطالعه کنید تا با آموزش طراحی لوگو در قالب 9‌ نکته طلایی صفر تا صد طراحی لوگو حرفه ای را بیاموزید. با استفاده از این 9 نکته ضروری در زمینه طراحی لوگو ، به علاوه اینفوگرافیک طراحی لوگو ، بدانید که برای ایجاد یک لوگو کامل چه کاری لازم است! نکاتی زیاد دیگری نیز در سایت justcreative معرفی شده اند میتوانید از آنها نهایت استفاده را ببرید.

لوگو باید ساده باشد.

سادگی – اساسی اساسی در طراحی موفق لوگو – و همیشه نیز بوده است. هرچه لوگو ساده تر باشد ، درک و شناسایی پیام مورد انتظار برای دفعه بعدی برای مخاطب راحت تر خواهد بود.

لوگو باید بی انتها باشد.

یک کسب و کار به یک لوگو نیاز دارد که آزمون زمان را بگذارد. باید ظرف 5 ، 10 ، 20 سال کار کند. همه اجزای لوگو باید بتوانند با حفظ هویت اصلی شرکت ، با روندهای معاصر همگام شوند. به عنوان مثال لوگو شل.

لوگو باید خلاقانه باشد.

لوگو هایی که در حافظه شما نقش بسته است لوگو هایی هستند که به طریقی خاص شما را شوکه می کنند. از رنگ گرفته تا طراحی گرفته تا تایپوگرافی – ایجاد خلاقیت در طراحی لوگو از فراموش نشدنی ماندن آن اطمینان حاصل می کند.

لوگو باید قابل خواندن باشد.

یک لوگو خوب همیشه خواندنی است. انگیزه های برند باید به صراحت در هر اندازه ، بزرگ یا کوچک ارائه و انجام شود.

لوگو باید سازگار باشد.

انعطاف پذیری هنگام ایجاد یک لوگو سازگار مهم است. این لوگو چه رنگی باشد ، چه سیاه و سفید ، چه حکاکی و چه گلدوزی شده ، لوگو باید متناسب با هر زمینه باشد.

لوگو باید منحصر به فرد باشد.

منحصر به فرد چیزی است که لوگو را متمایز می کند. این مارک شماست و باید مشخص کند شما کی هستید و شما را از رقبای خود متمایز کند. لوگو منحصر به فرد نمادی از اصالت شما و آنچه در آن مخفف است است.

لوگو باید مناسب باشد.
مهمترین جنبه طراحی لوگو این است که باید به برند شما مربوط شود. به عنوان مثال ، لوگو یک فروشگاه بازی کاملا متفاوت با لوگو یک شرکت حقوقی خواهد بود.

لوگو باید هوشمند باشد.
یک لوگو هوشمند چیزی منحصر به فرد و به یاد ماندنی را در آن به تصویر می کشد. استفاده خلاقانه از فضای منفی ، سبک منحصر به فرد یا به طور ساده ، فونت مناسب می تواند لوگو را هوشمند کند.

لوگو باید حرفه ای باشد.
یک لوگو حرفه ای باید ارزش های برند را منتقل کند و با دقت اجرا شود. همه ویژگی ها و مولفه ها باید هماهنگ باشند.

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *