دسته‌بندی نشدهنحوه افزودن اشکال به انیمیشن ها به طور موثرتری - مجله نشانه های تاریخی ایران

ژوئن 26, 2021by admin0

متحرک کردن اشکال در افتر افکت سرگرم کننده است ، اما وقت گیر است. آیا اگر چند ترفند برای سرعت بخشیدن به آن وجود داشته باشد ، عالی نخواهد بود؟ طراحان ترافیک وقت زیادی را صرف متحرک سازی اشکال مختلف می کنند. گرچه این روند می تواند زمانبر باشد ، اما عجله در این کار معمولاً به معنای ایجاد انیمیشن های بی روح است. چگونه می توانید به سرعت شخصیت خود را به شخصیت خود بیفزایید و کیفیت را از بین نبرید؟ امروز من برای متحرک سازی سریع شکل های گرد در After Effects مقاله ای ادامه کرده ام تا نحوه افزودن اشکال به انیمیشن ها به طور موثرتری فرابگیرید. پس به ادامه مطلب مراجعه کنید.من قصد دارم بزرگترین ترفند خود را به شما نشان دهم تا هر بار یک شکل کامل و تحریف شده را تحریک کنم. با وارد شدن اصلاحات و تغییرات – این روش به شما امکان می دهد کنترل کاملی برای تنظیم سریع زمان و فاصله خود داشته باشید.همچنین رسانه مکتب تی وی در این راستا آموزش موشن گرافیک را برای شما فراهم آورده است.
در پایان این آموزش ، شما می دانید که چگونه اشکال خود را بهتر کنترل کنید تا بتوانید به جای مبارزه با نرم افزار و جستجوی بی پایان افزونه ها ، روی اصول اساسی انیمیشن تمرکز کنید.
پرونده های پروژه خود را به صورت رایگان بگیرید
قبل از شروع ، مطمئن شوید که پرونده های پروژه را گرفته اید تا بتوانید پیگیری کنید!

نحوه افزودن اشکال به انیمیشن ها به طور موثرتری

در این آموزش ما از اصول انیمیشن – یعنی اشکال، انتظار و اغراق – برای تحریک بخشیدن به یک توپ تندرست استفاده خواهیم کرد. این یک شکل و حرکت بسیار ساده است ، اما خواهید دید که برخی از تغییرات در روند کار شما باعث می شود که کل روند تا حد ممکن کارآمد باشد.
ابتدا به یک کامل جدید نیاز داریم:
1080×1080
24 فریم در ثانیه
طول یک ثانیه
از آنجا که می دانیم در حال ایجاد یک دایره هستیم ، فقط به سراغ ابزار شکل بروید و بیضی را بگیرید … اما امروز اینگونه کار نخواهیم کرد. در عوض ، یک مستطیل بگیرید. در این مورد باور کنید
در حالی که شکل را می کشید Shift را نگه دارید تا یک مربع کامل بدست آورید. سپس ، من روی لایه خود کلیک می کنم ، به مکان ها می روم و آنها را به X و Y جدا می کنم.

امروز ما فقط روی موقعیت Y تمرکز می کنیم. من می خواهم آن گزاف گویی اولیه را ایجاد کنم ، بنابراین در آغاز قابهای اصلی را تنظیم نمی کنم. یافتن قاب های مناسب برای انیمیشن های خود به زمان و تجربه نیاز دارد و با تمرین بهتر خواهید شد.
من یک صفحه کلید تنظیم می کنم ، 8 فریم را به جلو حرکت می دهم ، سپس در حالی که SHIFT را نگه داشته و صفحه کلید دیگری را اضافه می کنم ، شی را بکشید.
اگر اولین قاب کلید را کپی کنم و بعداً آن را 8 فریم جای گذاری کنم …
به طور موثر متحرک
اکنون یک نقطه شروع و توقف تمیز دارم.
برای تبدیل این مربع به یک دایره (بعد از اینکه توپ را گزاف گشودیم) ، من به یک مستطیل می روم و کلیک راست می کنم ، به پایین اسکرول می کنیم تا به مسیر Bezier تبدیل شود.
این گزینه به ما Bezier Handles می دهد. اگر گوشه های گرد شده را اضافه کنم و شعاع را بکشم …

اکنون ما یک شکل توپ عالی و یک گزاف گویی تمیز و زیبا داریم … که بسیار وحشتناک به نظر می رسد. اکنون که بنیان محکمی داریم ، بیایید انیمیشن خود را بسازیم.
ویرایشگر نمودار را بگیرید
من می خواهم بر روی موقعیت Y خود کلیک کرده و وارد ویرایشگر نمودار خود شوم. من می خواهم نمودار مرجع و نمودار مقدار را بالا ببرم. من می توانم دستگیره های Bezier را بگیرم و بر روی حرکت تأثیر بگذارم تا کمی طبیعی تر شود

یک گزاف گویی خوب باید در ابتدا به سرعت حرکت کند ، قسمت بالایی آن را سبک کنید (آن زمان حلق آویز شیرین را بدست آورید) و سپس با جاذبه زمین به سرعت شتاب بگیرید. اکنون ما یک چیز بهتر داریم ، اما به نظر درست نیست. این بدان معناست که ما باید کدو سبز را اضافه کرده و کشش دهیم.

اشکال
هنگامی که از چیزی در حال حرکت عکاسی می کنید ، احتمالاً تیرگی حرکت را خواهید گرفت. این اتفاق می افتد زمانی که جسم در حالی که لنز قرار دارد حرکت می کند. از آنجا که در اینجا هیچ لنزی برای گرفتن تصویر وجود ندارد ، بنابراین باید از اصل اصلی انیمیشن استفاده کنیم: کدو و کشش.
وقتی جسمی روی آن تأثیر می گذارد ، باید کوچک شود. وقتی سریع حرکت می کند ، باید کشش داشته باشد. از آنجا که ما قبلاً خود را با یک شی object ساده و قابهای کلیدی تعریف شده تثبیت کرده ایم ، این یک کلاچ است.
اشکال رنگی
اولین کاری که می خواهم انجام دهم این است که قاب های اصلی خود را برای مسیر خود و گوشه های گرد خود بگیرم. این دایره من به شکل کامل آن است. سپس من از آن عبور خواهم کرد.

وقتی رضایت گرفتم که وزن توپ را احساس می کنم ، می خواهم چند فریم به جلو حرکت دهم تا توپ در هوا باشد. با کپی کردن قابهای اصلی شکل اصلی و چسباندن آنها در جدول زمانی ، توپ به شکل واقعی خود برمی گردد.

این واقعا خوب به نظر می رسد اکنون فقط به یک حس سرعت نیاز دارد. آنجا بود که شوخی وارد شد.

بنابراین اکنون به بخشی رسیدیم که در مورد موضع میانه صحبت کنیم. گسترش فقط باید یک یا دو قاب طول بکشد ، این یک حرکت مبهم برای حرکت ما محسوب می شود و واقعاً به فروش سرعت آن کمک می کند.

با استفاده از ویرایشگر نمودار ، دو قاب را که توپ در آنها سریعتر حرکت می کند ، پیدا کنید. با استفاده از یک نوار تنظیم “backstop” ، ما می خواهیم یک طبقه خیالی را بزنیم و از آن عقب برویم.
در انتهای دیگر حرکت ، جسم را به سمت بالا “کف” و جفتهای دیگر آن بکشید و در انتها باعث ایجاد فشرده سازی جزئی شوید. پس از برخی تغییرات.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *